Zoeken

Problemen met inloggen

Wanneer inloggen niet mogelijk is, kunnen hier diverse redenen voor zijn. Wanneer het inlogscherm niet verschijnt, kan de snelheid van internet de boosdoener zijn. Het is noodzakelijk (voldoende) internet(snelheid) tot je beschikking te hebben. 
Om dit te testen, kun je een speedtest uitvoeren.


Wanneer de snelheid voldoende is (minimaal 1 Mbps voor zowel down- als uploadsnelheid) en je krijgt wel het inlogscherm, is er mogelijk iets anders aan de hand. 

AssetApp of Dashboard  
Mogelijke situatie: verkeerde combinatie gebruikersnaam en wachtwoord
Oplossing: Klik op 'wachtwoord vergeten' en volg de verdere procedure.

Login-scherm AssetApp en Dashboard


U kunt nu via de email een nieuw wachtwoord aanvragen:


M
Marcel is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.

Gerelateerde artikelen